Grote Club Actie 26 september van start!

17 september 2020

Op zaterdag 26 september gaan we starten met de Grote Club Actie 2020, maar in deze coronatijd wel anders!

Wij van vv Gemert stellen veiligheid voorop en zijn er dan ook geen voorstander van om dit jaar onze jeugdleden langs de deuren te laten lopen om loten te verkopen. Alle spelertjes uit de categorieën JO10 tot en met JO13 ontvangen een verkoopboekje, maar wel met het uitdrukkelijke verzoek om de lootjes op een veilige en verantwoordelijke manier te verkopen en het dit jaar bijvoorbeeld te beperken tot de eigen familiekring.

Wat blijft is de beloning van 30 eurocent voor elk verkocht lot en na afloop van de Grote Club Actie (half december) verloten we diverse prijzen. Het aantal kansen hierop is gelijk aan het aantal loten dat is verkocht; een speler met 1 lot maakt 1 x kans, een speler met 5 loten maakt 5 x kans op een van deze prijzen.

Wat wel blijft is dat begin oktober alle oudere jeugd- en seniorenleden ieder 2 loten ontvangen (ter waarde van € 6,-) om die te verkopen óf zelf te houden omdat er immers mooie prijzen mee zijn te winnen. Iedereen wordt ook verzocht dit bedrag zo spoedig mogelijk te overhandigen aan de elftalleider, zodat deze ook het totale bedrag in één keer kan overmaken.

Voetbalvereniging Gemert gebruikt de opbrengsten van deze actie voor zaken die direct ten goede komt aan de leden zoals: aanschaf materialen, ondersteuning toernooien, viering van sinterklaas of ter voorkoming van verhoging contributie.

Tenslotte verzoeken we iedereen die de club een warm hart toedraagt om deze actie te ondersteunen op de meest eenvoudige en veilige manier d.m.v. het digitaal aankopen van een of meerdere loten https://clubactie.nl/lot/voetbalvereniging-gemert/300555

Alvast bedankt,

Bestuur vv Gemert