Grote Club Actie 2019 in volle gang!

6 oktober 2019

Op 14 september zijn we weer gestart met de Grote Club Actie. Alle spelertjes van de categorieën JO10 tot en met JO13 hebben hiervoor een boekje ontvangen om loten te verkopen. Ze kunnen hier mooie prijzen mee winnen en voor elk verkocht lot ontvangen ze ook nog 30 eurocent.

Aan de ouders, leiders, trainers is verzocht de kinderen te enthousiasmeren. Volle boekjes graag zo spoedig mogelijk inleveren in het secretariaat of in de brievenbus bij het secretariaat voor verdere verwerking. Nieuwe boekjes zijn verkrijgbaar in het secretariaat of bij de terreinmeesters.

Begin oktober ontvangen alle oudere kinderen/senioren ieder 2 loten (ter waarde van € 6,-) om die te verkopen óf zelf te houden omdat er immers mooie prijzen mee zijn te winnen. Iedereen ook verzocht dit bedrag zo spoedig mogelijk te overhandigen aan de elftalleider zodat deze ook het totale bedrag in één keer kan overdragen.

Voetbalvereniging Gemert gebruikt de opbrengsten van deze actie voor zaken die direct ten goede komt aan de leden zoals: aanschaf materialen, ondersteuning toernooien, sinterklaas of ter voorkoming van verhoging contributie.

Belangrijke datums:

16 november: uiterste datum inleveren van de boekjes