Gratis met de bus naar bekerfinale!

1 mei 2018

Beste supporters, jeugdleden, seniorenvoetballers, ouders, vrijwilligers, kortom: alle zwartwitters!

Ga je mee naar de bekerfinale op Hemelvaartsdag?

Donderdag 10 mei speelt Gemert 1 de bekerfinale tegen rksv Wittenhorst uit Horst. De wedstrijd wordt gespeeld op neutraal terrein, op sportpark Kranenmortel in Deurne. Aanvang is 14.30 uur.

Twee belangrijke sponsoren van vv Gemert,  OLIEHANDEL JOS MAAS  EN ALBERT HEIJN GEMERT, maken het mogelijk dat supporters gratis mee kunnen met de bus!

KOM JE ONZE ZWARTWITTEN AANMOEDIGEN?

Opgave is mogelijk op een aantal momenten in de kantine van vv Gemert:

• Donderdag 3 mei tussen 19 uur en 20 uur
  • Zaterdag 5 mei tussen 10 en 12 uur
  • Zondag 6 mei tussen 12 en 1 uur

Het gaat om zogenoemde combitickets. Je koopt alvast een entreekaartje (jeugd t/m 15 jaar en 65+: €3,-; volwassenen €5,-) en dan kun je gratis mee met de bus. Dat biedt als groot voordeel dat je niet hoeft te wachten in de rij bij de kassa in Deurne. Voor volwassenen: de parkeergelegenheid bij het Deurnese sportpark is gering en de politie heeft aangekondigd streng te controleren. Zie dit bericht van sv Deurne. Een extra reden om mee te gaan met de bus!

We komen donderdag 10 mei om 13 uur samen op sportpark Molenbroek, om 13.15 uur vertrekt de bus. Een uur na afloop van de bekerfinale gaat de bus weer terug naar Gemert.

We zien je graag in de komende dagen bij de inschrijving! PS: het is ook mogelijk alvast entreekaartjes te kopen zonder busreis.

vv Gemert ism de supportersvereniging.