Goede generale Gemert tegen HVCH: 6-0

28 augustus 2018

Gemert heeft een goede generale afgewerkt op weg naar de eerste competitiewedstrijd, komende zondag in en tegen Halsteren. De ploeg van Reinald Boeren won dinsdagavond van HVCH uit Heesch: 6-0.

De zwartwitten rekenden daarmee opnieuw overtuigend af met een eersteklasser, nadat Deurne zaterdagavond een 5-0 nederlaag was toegebracht. Gemert begon met het elftal dat waarschijnlijk ook zondag zal aantreden in West-Brabant. Bono Barten verdedigde het doel. De achterhoede wordt gevormd door Lars Teuben, Bram Jacobs, Jori Vermeulen en Erwin van den Broek. De middenlinie bestaat uit Jens Leijten, Willem den Dekker en Dennis Groen, terwijl de frontlinie wordt bemand door Sander Vereijken, Thijs van Pol en Ralf Kemper.

De doelpunten tegen HVCH vielen allemaal na rust. Jens Leijten opende de score met een fraai schot. Vervolgens ging het steeds beter lopen bij de zwartwitten. Met name aan de rechterkant kwam de ploeg vaak gevaarlijk door. Thijs van Pol tekende voor drie goals, Ralf Kemper deed twee duiten in het zakje.

Daarmee werd in de laatste voorbereidingswedstrijd nog wat extra vertrouwen getankt. Gemert lijkt klaar voor de zware uitklus in Halsteren, komende zondag om 14.30 uur.