Gezocht: Teamlid toernooien

16 december 2017

Voetbalvereniging Gemert heeft een leuk team dat verantwoordelijk is voor de organisatie en uitvoering van de toernooien die onze vereniging elk jaar weer organiseert. Voor dit team is er behoefte aan extra personen die het team  kunnen versterken.

Wat verwachten we dan van je? Als eerste dat je een stuk gezelligheid meebrengt en als tweede gaan we met je in gesprek wat je graag zou willen doen óf wat je graag zou willen leren. Organiseren is namelijk ook een vak en dat willen we graag met je delen. Qua tijdsbesteding valt het allemaal wel mee en bestaat het hoofdzakelijk uit het meehelpen op 2-3 zaterdagen rond de maanden mei/juni. Daarnaast organiseert hetzelfde toernooiteam, met extra ondersteuning, het voetbalgedeelte van het Bourgondisch voetbaltoernooi  op 23 en 24 juni.

Interesse? Bel dan 06 53761250 of loop op een zaterdagmorgen het wedstrijdsecretariaat binnen en vraag naar Frans-Joseph of Hein.