Geweldige zesde editie van Bourgondisch Voetbaltoernooi!

27 juni 2022

De zesde editie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi van vv Gemert is opnieuw een geweldig succes geworden. Drie dagen lang vermaakten meer dan zeshonderd deelnemers zich opperbest met de combinatie van voetbal en vertier.

De afgelopen drie dagen realiseerden we ons weer wat we in de voorgaande twee coronajaren hebben moeten missen. Het Bourgondisch Voetbaltoernooi was opnieuw een heerlijke afsluiting van het lange voetbalseizoen. Overdag werd er volop gevoetbald, tussen de wedstrijden in en ’s avonds stond de gezelligheid voorop. Hoogtepunten waren de Biercantus op vrijdagavond en natuurlijk de grote feestavond op zaterdag. Twee topavonden!

We bedanken alle deelnemers voor hun aanwezigheid en bijdrage aan de sfeer. We hopen dat jullie er volgend jaar weer bij zijn!

We bedanken op deze plaats ook de vele vrijwilligers, de kurk waarop het Bourgondisch Voetbaltoernooi elk jaar drijft. Bij de opbouw vooraf, de vele klusjes tijdens de drie dagen in het weekend en vervolgens het opruimen en de afbouw. De ene staat voor een paar uurtjes in het schema, de ander een aantal dagen onafgebroken; voor iedereen geldt dat ze onmisbaar zijn bij het organiseren van het driedaagse voetbalfeest.

Ook bedanken we enkele belangrijke sponsoren, ondernemers die het Bourgondisch Voetbaltoernooi belangeloos hebben geholpen met producten en/of diensten:

• BOUWBEDRIJF A VAN SCHIJNDEL
  • OLIE- EN BENZINEHANDEL JOS MAAS