Genieten van wildbuffet Jos Maas

3 februari 2020

Het is een prachtige traditie bij vv Gemert. Elk jaar in de winterperiode organiseert Jos Maas, hoofdsponsor van de zwartwitten, zijn inmiddels vermaarde wildbuffet en ook afgelopen zondag was het weer een groot succes.

De bestuurskamer/businessclub van vv Gemert stroomde na de gewonnen wedstrijd tegen OFC vol met businessclubleden en genodigden. Zij kwamen zoals altijd voor de gezelligheid en natuurlijk voor de heerlijke gerechten die Jos samen met zijn kleinzoon Sjoerd, Don ‘Leo’ de Mulder, Louis Huisman, Bèr Vogels en Pieter Penninx bereidde en presenteerde.

Bijzonder extraatje was het optreden van kletser Jorlan Manders uit De Mortel, die de aanwezigen aan het lachen kreeg met een mooie ‘buut’.

Zie voor meer foto’s van Frans Brzoskowski het album op deze site.