Gemerts Ballonfestijn bij vv Gemert!

23 december 2016

Voetbalvereniging gaat een bijzondere samenwerking aan. Op vrijdag 1 en zaterdag 2 september 2017 wordt op de velden van onze club de 25e editie van het Gemertse Ballonfestijn gehouden!

De organisatie van het ballonfestijn, Rotary Gemert-Beek en Donk-Lieshout, heeft kort geleden gesprekken aangeknoopt met het bestuur van vv Gemert. Beide partijen bleken snel razendenthousiast en zien volop kansen om er straks bij de start van het nieuwe seizoen een sprankelend evenement van te maken. De laatste twee edities van het Ballonfestijn waren in het centrum van Gemert, in 2015 op het Ridderplein en afgelopen jaar op het grasveld aan de Heilige Geestlaan. Op de accommodatie van vv Gemert – met alle ruimte en faciliteiten – wordt het Ballonfestijn weer grootser van opzet, een beetje zoals het festijn ooit begon.

vv Gemert ziet het gastheerschap van het Ballonfestijn als een mooie gelegenheid om invulling te geven aan de maatschappelijke rol die de club ambieert. Voorzitter Carlo Hazenveld: ,,In ons beleidsplan staat dat we als club iets willen betekenen voor de gemeenschap. Deze activiteit, waarbij lokale goede doelen worden ondersteund, sluit daar prima bij aan.”

In de komende maanden gaan commissies aan de slag met de invulling van het tweedaagse evenement. Op deze site kunt u alle vorderingen volgen en houd de data 1 en 2 september alvast vrij in uw agenda!