Gemert zondag op jacht naar eerste driepunter

13 september 2017

Gemert gaat aanstaande zondag (17 september) thuis tegen rksv Halsteren op jacht naar de eerste overwinning van het seizoen.

Een driepunter tegen Halsteren zou meer dan welkom zijn voor de mannen van Dennis Dekkers, die met één punt uit twee duels niet bepaald flitsend uit de startblokken zijn geschoten.

De belangrijkste oorzaak van de mindere start van de zwartwitten is ongetwijfeld het feit dat de ploeg al sinds het begin van de voorbereiding kampt met het nodige blessureleed en al vroeg in het seizoen te maken heeft met schorsingen.

Zo speelden o.a. doelman Sven van Ommeren en de nieuwkomers Dennis Groen en Duane Villanueva nog niet of nauwelijks en kampt Youri van Brussel al enige tijd met een flinke voetblessure. Ook Bram Jacobs heeft zich inmiddels in de ziekenboeg gemeld. Hierdoor heeft trainer Dennis Dekkers nog nauwelijks met zijn volledige selectie kunnen werken.

Makkelijk zal het voor Gemert dan ook niet worden om zondag de volle winst in eigen huis te houden. Naast de langdurig geblesseerde spelers zal Gemert het namelijk ook moeten stellen zonder Jeremias Carlos David. De gevaarlijke aanvaller kreeg vorige week in de met 2-1 verloren uitwedstrijd tegen Goes een rode kaart (twee keer geel) en is dus geschorst voor het treffen met Halsteren.

Tegenstander rksv Halsteren is het nieuwe seizoen redelijk goed begonnen. De ambitieuze West-Brabanders begonnen het seizoen weliswaar met een 1-0 nederlaag in en tegen vc Vlissingen, maar boekte vorige week op eigen veld een afgetekende 3-0 zege op promovendus Baronie. Zij zullen in Gemert dan ook alles op alles zetten om de gang naar boven voort te zetten.

Onze jongens kunnen uw steun goed gebruiken in de jacht op de eerste driepunter van het seizoen, dus hopelijk zien wij u zondagmiddag om 14.00 uur op Sportpark Molenbroek. Aan de kassa’s op zijn ook seizoenkaarten te koop. Seizoenkaarten voor volwassenen kosten 60 euro; 65-plussers en jeugd tot en met 16 jaar betalen 25 euro.

Graag tot zondag!