Gemert wint met grote cijfers van Geldrop

27 augustus 2019

Gemert heeft de vriendschappelijke wedstrijd tegen Geldrop dinsdagavond met grote cijfers gewonnen. Het werd 8-0 voor de zwartwitten.

De openingstreffer liet nog 25 minuten op zich wachten. Joop Daniëls stifte de bal over de doelman van Geldrop: 1-0. Willem den Dekker deed voor rust nog een duit in het zakje met een fraaie vrije trap: 2-0.

Na rust ging het een stuk vlotter. Gemert kreeg eerst nog een penalty tegen, die werd gekeerd door doelman Desny Royendijk. Uit de tegenstoot maakt Sem Jansen er 3-0 van en daarna ging het hard. Thijs van Pol (2x), Joost Habraken, Joop Daniëls met zijn tweede van de avond en Coen Brouwers maakten er 8-0 van.

De ploeg gaat zich nu voorbereiden op de uitwedstrijd tegen OFC in Oostzaan, komende zondag om 14.30 uur.