Gemert wil opgaande lijn doortrekken tegen UNA

8 februari 2023

Gemert boekte in de derby tegen UDI’19 voor de tweede week op rij een overwinning. Komende zondag komt UNA uit Veldhoven naar Gemert en hopen de zwartwitten de goede reeks voort te zetten.

De wereld ziet er voor Gemert na de overwinningen tegen Quick (2-1) en UDI (0-1) weer een stukje rooskleuriger uit. Op het spel van de zwartwitten valt zeker nog wel het een en ander aan te merken, maar feit is dat de formatie van Reinald Boeren na de winterstop een stuk stabieler en robuuster oogt.

Alle reden om met vertrouwen uit te kijken naar het treffen van komende zondag, zou je zeggen, maar de zwartwitten realiseren zich ook dat voor het eerst in 2023 een ploeg ‘uit het linkerrijtje’ voorbij komt. Afgelopen zondag liet de ploeg van trainer Harrie Gommans nog maar weer eens zien waar toe het in staat is. Op eigen veld maakten de Veldhovenaren een eind aan de imposante serie van 14 wedstrijden zonder nederlaag van nummer drie Blauw Geel’38, 3-2.

——————————

Hazem Ben Rouba maakt ook volgend seizoen deel uit van de selectie van vv Gemert. De club en de 21-jarige middenvelder, afkomstig uit de eigen opleiding van de zwartwitten, zijn tot een akkoord gekomen. Inclusief Hazem herbergt de selectie voor volgend seizoen inmiddels 15 namen.

——————————-

De mannen van Reinald Boeren hebben zich door de overwinningen van de laatste weken wat lucht verschaft en zijn geklommen naar de 13e plaats, maar de onderlinge verschillen onderin zijn nog heel klein. Punten halen blijft dan ook prioriteit nummer één voor onze ploeg de komende weken.

Op eigen veld, met de steun van de trouwe aanhang, moet Gemert in staat zijn om de goede start na de winterstop een goed vervolg te geven.

Dus graag tot zondag op sportpark Molenbroek. Aftrap om 14.00 uur.