Gemert vol vertrouwen naar Vlissingen

11 oktober 2017

Met vier overwinningen op rij op zak reist Gemert aanstaande zondag vol vertrouwen naar de Zeeuwse kust voor de lastige uitwedstrijd tegen vc Vlissingen.

Na een wat weifelend begin draait Gemert momenteel op volle toeren. De laatste 4 duels werden relatief gemakkelijk met groot verschil gewonnen. Zo ook afgelopen zondag toen sv Meerssen met 4-1 aan de zegekar werd gebonden.

Dat de nieuwelingen Ruben Rodrigues en Jeremias Carlos David aanwinsten zijn, is genoegzaam bekend, maar ook de stormachtige ontwikkeling van eigen jeugdspeler Dennis van Rooij en doelman Bono Barten, afkomstig van sv DSV uit Sint Anthonis, zal trainer Dennis Dekkers deugd doen.

Ook uit de ziekenboeg komen goede berichten, zo maakte de veelbelovende middenvelder Dennis Groen, afkomstig van sv Deurne, tegen sv Meerssen na lang blessureleed zijn debuut voor Gemert.

Zondag dus VC Vlissingen, traditioneel een moeilijke uitwedstrijd voor Gemert, dat de afgelopen twee jaar zonder punten terugkwam van het bezoek aan de Zeeuwse kust.

Ook dit jaar heeft vc Vlissingen maar één doel en dat is promotie naar de derde divisie. Om dit te bewerkstelligen trokken de ambitieuze Zeeuwen dit seizoen o.a. trainer John Karelse aan, die vorig seizoen Goes nog naar de hoofdklasse leidde.

Op dit moment bezet vc Vlissingen de 4e plaats 3 punten van onze zwartwitten. Maar Vlissingen moet het duel uit de derde speelronde tegen Goes nog inhalen, zodat de ploeg  qua verliespunten gelijk staat met Gemert.

Het zal dus lastig worden voor onze jongens zondag, maar in de vorm waarin ze nu steken is een 5e zege op rij zeker mogelijk. Het duel op het sportpark aan de Irislaan in Vlissingen begint zondag om 14.00 uur.