Gemert verliest oefenduel met Venlosche Boys

14 januari 2020

Gemert heeft het oefenduel met Venlosche Boys, dinsdagavond op sportpark Molenbroek, met 1-2 verloren. De zwartwitten – met deels basisspelers, deels spelers die doorgaans minder aan spelen toekomen – kwamen op achterstand. Joost Habraken trok de stand voor rust nog gelijk met een pegel van afstand: 1-1.

Na rust was de eersteklasser uit Venlo lange tijd de meest gevaarlijke ploeg. Een paar keer bleef Gemert slechts met kunst en vliegwerk overeind. Uiteindelijk viel de 1-2 uit een corner, die via de kluts bij de tweede goal binnenviel.

Gemert gaat zich nu opmaken voor de competitiewedstrijd tegen koploper O.S.S.’20, komende zondag in Oss (14.30 uur).

GEMERT:  Royendijk, Teuben, Westerlaken (22. Brugmans), Jacobs, Houwers, Leijten, Habraken (63. Van Zutphen), Den Dekker, Sem Jansen (46. Lentjes), Ben Rouba, Kreekels.