Gemert verliest met 1-0 van Achilles Veen

18 augustus 2020

Gemert 1 heeft dinsdagavond de vierde wedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen gespeeld. Tegenstander was Achilles Veen, dat uitkomt in de zaterdag-hoofdklasse. Na negentig minuten stond een 1-0 op het scorebord in Veen.

Dat betekende dus dat de zwartwitten na drie eerdere gelijke spelen nog altijd wachten op de eerste zege in de oefencampagne. Tegen Achilles Veen viel het enige doelpunt in de zestigste minuut. Rémon Koenen tekende voor de voorsprong, die de thuisploeg ook over de eindstreep trok.

Gemert gaat zich nu opmaken voor de vijfde oefenwedstrijd, komende zaterdag uit tegen SteDoCo uit Hoornaar. Het duel tegen de zaterdag-derdedivisionist begint om 14.30 uur.

Gemert: Barten; Leijten (70. Jansen), Westerlaken, Van Loon (70. Van Zutphen), Brugmans (46. Lammers); Brouwers, Den Dekker, Habraken (64. Van Zon), Van Lierop (64. Van den Broek), Raaijmakers (46. Ben Rouba), Daniëls.