Gemert-Venray donderdag in Uden

12 december 2016

De bekerwedstrijd van Gemert 1 tegen Venray, komende donderdag (15 december), wordt niet gespeeld op sportpark Molenbroek, maar op het sportpark van UDI’19 in Uden.

Reden is dat Venray niet langer op kunstgras wil spelen met het oog op de discussie over de gezondheidsrisico’s. Daarom ging afgelopen weekeinde ook het competitietreffen van Venray met sv Deurne, dat ook kunstgras op het hoofdveld heeft, van het programma gehaald.

Omdat de vierde bekerronde voor een bepaalde tijd afgewerkt moet zijn, heeft de KNVB besloten om Gemert-Venray te verplaatsen naar sportpark Parkzicht in Uden. We hopen daar toch veel supporters van onze zwartwitten te mogen verwelkomen. Aanvang van de wedstrijd is 20.00 uur.