Gemert sluit af bij HSC’21

26 mei 2023

Alvorens van een welverdiende vakantie te kunnen gaan genieten, moet Gemert 1 nog één keer aan de bak. Zondag sluit Gemert het seizoen in Haaksbergen af tegen de plaatselijke trots HSC’21.

Voor Gemert staat er in principe weinig meer op het spel. Maar als alle resultaten meevallen en de ploeg scoort zelf een driepunter, dan kunnen de mannen van Reinald Boeren nog een paar plaatsen stijgen op de ranglijst. Zou toch leuk zijn, zo op het laatst.

HSC’21 daarentegen heeft nog wel wat om voor te spelen. De ploeg heeft nog een (piepklein) kansje in de strijd om de derde periodetitel, de enige beslissing die in de laatste speelronde van de derde divisie nog moet vallen. Groene Ster staat na de zege van afgelopen weekend op pole position, waarbij Quick en OJC de belangrijkste concurrenten zijn op één puntje. Hercules en HSC’21 hebben twee punten minder dan de Limburgers. Er moet dus een klein wonder gebeuren wil HSC zondag nog een feestje kunnen bouwen. Wel kan de ploeg over Blauw Geel heenwippen richting een vierde plek; ook een prestatie van formaat.

De eerste ontmoeting tussen Gemert en HSC, in december van het vorig jaar, leverde een duel op waarin de krachtsverschillen klein waren; 0-0

Het duel op sportpark Groot Scholtenhagen begint zondag om 14.00 uur. Voor wie de reis naar Haaksbergen te ver vindt: de wedstrijd uiteraard ook te volgen op het twitteraccount van onze club.