Gemert opent competitie zondag thuis tegen OSS ’20

31 augustus 2017

Aanstaande zondag (3 september) opent ons vaandelteam de competitie in de hoofdklasse B met een thuiswedstrijd tegen OSS ’20 uit Oss.

De competitieleider is Gemert niet bepaald goed gezind geweest met een competitieopening tegen OSS ’20. Gemert treft zondag namelijk een ploeg, die de afgelopen drie seizoenen met louter top 4 klasseringen uitstekend presteerde in de hoofdklasse B.

In de zomer nam OSS’20 wel afscheid van de man die gezien mag worden als het brein achter de successen de laatste jaren; trainer Maarten van Vught vertrok naar eersteklasser HVCH.

Met de nieuwe trainer Bertran Kreekels, die overkwam van RPC uit Eindhoven, strikte de Ossenaren echter een waardig opvolger voor Van Vught en op voorhand geldt OSS ’20 dan ook als een voorname titelkandidaat.

Onze zwartwitten kenden een behoorlijk goede voorbereiding, waarin  slechts 2 keer werd verloren  en enkele tot de verbeelding sprekende resultaten werden geboekt. Vooral op het eigen minitoernooi kwam Gemert met puike optredens tegen RKHVV en vv Dongen goed voor de dag.

In de voorbereiding is gebleken dat de Technische Commissie erin is geslaagd om de selectie behoorlijk te versterken. De nieuwkomers Ruben Rodrigues, Jeremias Carlos David en doelman Bono Barten hebben zich al echte aanwinsten getoond, en uit eigen gelederen zijn een paar interessante spelers overgekomen.

Gemertcoach Dennis Dekkers zal om uiteenlopende redenen helaas zondag nog niet over zijn volledige selectie kunnen beschikken, maar de voorbereiding heeft geleerd dat hij over voldoende kwalitatief gelijkwaardige spelers beschikt om goed uit de startblokken te kunnen komen.

Het belooft dan ook een leuk en spannend duel te worden aanstaande zondag op Sportpark Molenbroek. U bent uiteraard van harte welkom om de eerste thuiswedstrijd van onze zwartwitten te komen aanschouwen. Let wel, met ingang van dit seizoen wordt er bij thuiswedstrijden al om 14.00 uur afgetrapt.

Tot zondag!