Gemert op bezoek bij RKAVV

19 april 2017

Gemert begint aanstaande zondag (23 april) aan het laatste cluster van 4 competitiewedstrijden. De zwartwitten reizen zondag af naar Leidschendam voor de ontmoeting met de plaatselijke RKAVV of wel de Rooms Katholieke Aloysius Voetbalvereniging.

In het afgelopen paasweekend zijn alle achterstallige duels in de hoofdklasse B ingehaald. Wie de stand bekijkt ziet dat Gemert zich in een soort niemandsland bevindt. De doelstelling ( een plek bij de eerste 5) lijkt er niet meer in te zitten en voor degradatie lijkt Gemert niet te hoeven vrezen.

Om het seizoen rustig uit te kunnen spelen zou een driepunter aanstaande zondag echter meer dan welkom zijn. Gemert kan dan alle aandacht richten op het bekertoernooi, waarin de ploeg na de winst afgelopen zondag op SV Meersen (2-1) is doorgedrongen tot de halve finale.

Tegenstander RKAVV is aan een moeizaam seizoen bezig maar haalde uit de laatste 2 wedstrijden wel 4 punten, daarnaast heeft de ploeg  de punten in de strijd tegen de degradatie keihard nodig. Gemert kan zich dus op maken voor een lastige middag op Sportpark Kastelenring.

Gelukkig kan coach Dennis Dekkers met een vrijwel fitte groep naar Leidschendam afreizen en zijn  ploeg zal ongetwijfeld veel moraal hebben overgehouden aan het bekertreffen met SV Meersen. Gemert speelde zeker niet op zijn best tegen de eersteklasser maar boekte wel weer eens een zege. En zeges zijn een schaars goed geworden voor Gemert na de winter.

Het duel op Sportpark Kastelenring in Leidschendam begint zondag om 14.30.De supportersvereniging van Gemert organiseert bij voldoende deelname een busreis naar Leidschendam, voor meer informatie kunt u terecht op de website van VV Gemert.