GEMERT in Odiliapeel tegen UDI 19/BETER BED

3 augustus 2016

Aanstaande Zaterdag 6 Augustus speelt GEMERT in ODILIAPEEL de inmiddels traditionele oefenwedstrijd TEGEN UDI 19/BETER BED. De wedstrijd op sportpark DE SMELEN om de zogeheten TON van LANEN Trofee begint om 17.00 uur. Voorafgaand aan het treffen staat er een wedstrijd op het programma tussen de G Teams van GEMERT en UDI 19/ BETER BED. Deze wedstrijd eveneens om de TON van LANEN Trofee begint om 15.30.

Beide ploegen zijn inmiddels al weer enkele weken in training en hebben ook al weer een of meer oefenwedstrijden in de benen. Voor de beide nieuwe oefenmeesters dus een mooie gelegenheid om te kijken hoe ver hun ploeg is in de voorbereiding. Daarnaast ondergingen de selecties van zowel GEMERT als UDI 19/BETER BED de nodige wijzigingen.

GEMERT na het vertrek van trainer Bert Ruijsch dit seizoen onder leiding van de van OJC Rosmalen afkomstige nieuwe oefenmeester Dennis Dekkers , nam na het vorig seizoen afscheid van Clubicoon Erik van Dijk, zag aanvalsleider Thijs van Pol verkassen naar FC OSS terwijl ook Mark Kuipers zijn heil elders zocht. Nieuw in de selectie van Gemert dit seizoen zijn: Rick Wijnen afkomstig van VV GESTEL, Bram Jacobs die overkwam van VOLHARDING en Ron Jansen die vorig seizoen uitkwam voor VV NUENEN.

Tegenstander UDI 19/BETER BED dit seizoen onder leiding van ex GEMERT trainer Bert Ruijsch dwong vorig seizoen na een sterk slot via de play offs promotie af naar de derde divisie. Ook de Selectie van UDI 19/BETER BED kent de nodige wijzingen: Ritchie Sam Anpong, Mark Werts en Patrick Philippart keerde de ploeg de rug toe, en in hun plaats kwamen Rinke Pennings, Mark Koot en Anwar Tuithof. Daarnaast maakte Gerke van den Akker de pikante overstap van BLAUW GEEL 38 Naar Uden.

Vorige seizoen legde Gemert na een zeer spectaculair en doelpuntrijk duel beslag op de TON VAN LANEN trofee, de wedstrijd eindigde in een 3-4 overwinning voor de Gemert .Ook dit seizoen zijn op voorhand alle ingrediënten aanwezig voor een leuke pot voetbal en een mooie opening van het nieuwe voetbalseizoen.