Gemert O23 krijgt steeds meer gestalte

29 mei 2020
Met ingang van komend seizoen begint een nieuwe, landelijke beloftencompetitie voor spelers onder 23 jaar. Het wordt ongetwijfeld een aantrekkelijke en kwalitatief hoogstaande competitie. Gemert doet mee en is ingedeeld in Divisie 1. Zie de complete indeling verderop in dit artikel.
De voorbereidingen met de start van het nieuwe team zijn volop aan de gang. Trainer-coach van vv Gemert O23 wordt Mats Raijmakers, de huidige trainer van Gemert 2. Hij wordt geassisteerd door Gert-Jan van den Eijnden, oud-speler van de zwartwitten.
Gemert is nog op zoek naar twee personen voor in de begeleidingsstaf.
  • Leider; zorgen voor de begeleiding op zaterdagen, zoals het ontvangen van tegenstanders/scheidsrechter en het regelen van randzaken voor en tijdens de wedstrijddag.
  • Een vaste assistent-scheidsrechter/grensrechter

Heb je interesse voor een van deze functies. Stuur dan een mailtje naar: matsraijmakers@gmail.com

De voorlopige selectie van vv Gemert O23 bestaat uit de volgende spelers.
Afkomstig van Gemert 1:
  • Sem Jansen
  • Lars Teuben
Afkomstig van Gemert 2:
  • Pepijn Vroomans
  • Jelle van de Ven
  • Fons Brouwers
  • Luuk Goossens
  • Mamamdou Doumbouya
  • Danny de Koning
Afkomstig van Gemert O19:
  • Mike van Zutphen
  • Jorn Migchels
  • Lucas Op ’t Eijnde
  • Stijn van den Heuvel
Van andere clubs:
  • Sidi Kourouma, linker-buitenspeler afkomstig van NWC O19
  • Brent Vulders, middenvelder afkomstig van Olympia Boys 1
  • Jonas Hendriks, aanvaller afkomstig van JVC O19
Keeper is één van de keepers van het 1e elftal.
De thuiswedstrijden worden gespeeld op zaterdag om 16.30 uur.
De clubs in Divisie 1, die later nog worden onderverdeeld in twee poules:
Argon; Barendrecht, DEM, DOVO, DVS’33 (Ermelo), FC Lisse, Forum Sport, vv Gemert, IJsselmeervogels, OJC Rosmalen, Quick, Quick’20, RKAVV, Roda’46, UDI’19 en UNA.
Divisie 2 bestaat ui 32 teams, die verdeeld worden in vier poules van 8. Uit deze regio sluiten daarin onder meer aan: Dongen, sv Venray, Nuenen en Blauw-Geel’38.