Gemert O13-1 bijt van zich af in Bossche stadion De Vliert

11 november 2021

De spelers van Gemert onder 13-1 waanden zich dinsdag even profs. In stadion De Vliert werd geoefend tegen FC Den Bosch. Onder de indruk van de entourage waren onze pupillen niet. Gemert beet namelijk van zich af tegen de jeugdploeg van de Keuken Kampioen Divisieclub.

Zo kwam Gemert O13-1 brutaal op voorsprong in De Vliert. Met een wereldgoal bovendien. Zo krulde Devin de Vries na een kwartier de bal binnen. Zijn schot van links buiten de zestien verdween in de verre rechterhoek.
Die treffer was de enige goal in de eerste helft. Op verzoek van de thuisploeg werd er drie keer 25 minuten gespeeld, in plaats van twee keer 30. Pas in de slotfase (na de gebruikelijke speeltijd) capituleerde Gemert, met de 2-1 in minuut 72 en 3-1 vlak voor affluiten.

Gemert liet met het spel én de uitslag zien flinke stappen te hebben gemaakt. In de voorbereiding werd op eigen veld nog met 7-0 verloren van de jonge Bosschenaren. In de competitie werden de laatste vier duels gewonnen. Voor het team van trainer Frank Ketelaars wacht zaterdag een bekerwedstrijd bij NWC in Asten.