Gemert loot thuis tegen rksv Heer

26 februari 2018

Gemert 1 heeft een thuiswedstrijd geloot in de achtste finales van de districtsbeker. De zwartwitten spelen op donderdag 22 maart op eigen veld tegen rksv Heer uit Maastricht. Deze ploeg staat op een derde plaats in de derde klasse.

Tijdens de loting in Weert werd maandagavond direct ‘doorgeloot’ naar de halve finales.  Als Gemert zich ten koste van Heer plaatst voor de kwartfinale, dan wacht opnieuw een thuiswedstrijd. Donderdag 5 april speelt de ploeg van Dennis Dekkers dan tegen de winnaar van de confrontatie Prinses Irene- Deurne of Sparta’25. Deurne en Sparta’25 maken komende donderdag (als het doorgaat) uit wie zich voor de achtste finales plaatst.

Als Gemert ook deze horde weet te nemen, dan voegt de ploeg zich bij de laatste vier en bemachtigt een ticket voor het landelijke KNVB-bekertoernooi van volgend seizoen. In de halve finale zou Gemert dan opnieuw op eigen veld uitkomen, waarschijnlijk op zondag 29 april

De finale wordt gespeeld in Deurne, op 10 mei (Hemelvaartsdag).

Achtste finale:
1 – sc Susteren- Lindenheuvel-Heidebloem