Gemert hervat competitie thuis tegen TEC

10 januari 2024

Na vier competitieloze weken hervat Gemert 1 aanstaande zondag (14 januari) het seizoen met een thuiswedstrijd tegen TEC uit Tiel.

We zijn precies halverwege. Op 20 augustus trapte Gemert het seizoen af met een uitwedstrijd tegen TEC en won die pot verrassend met 0-2 door treffers van Brent Achten en Kees Brugmans. Nu, bij de start van de tweede seizoenshelft, staan de zwartwitten nog altijd iets hoger gerangschikt (6e) dan TEC (9e), maar qua verliespunten heeft de Tielse ploeg wel een betere score.

TEC maakt een beetje een wisselvallig seizoen door. De ploeg van het ervaren trainersduo Hans van de Haar en Erik Meijers en met oud-profs in de gelederen als Fabian Serrarens, Pelle van Anholt, Mohamed El Makrini, Arsenio Valpoort en Jarchinio Antonia, startte als een van de voornaamste favorieten voor de titel. Dat doel is nog niet uit zicht, maar dan moet de ploeg vol in de achtervolging op SteDoCo.

Gemert kan tevreden terugkijken op de eerste competitiehelft en is vastbesloten om die lijn in de komende maanden door te trekken. De equipe van Reinald Boeren heeft in de voorbije week oefenwedstrijden achter de rug tegen eerstedivisionist FC Eindhoven (5-0 verlies) en sv Venray (3-2 winst) en lijkt klaar voor de herstart.

Geen trainer of speler zal het belang van een goede hervatting na de feestdagen onderschatten; elk punt is zondag goud waard.

Kortom een heerlijke pot voetbal om het tweede gedeelte van de competitie mee te beginnen. We nodigen u van harte uit om het live mee te komen maken. Aanvang is zoals altijd 14 uur.

Graag tot dan!