Gemert en SV Juliana’31 houden gelijke tred

11 augustus 2020

De selectie van vv Gemert heeft zich dinsdagavond voor het eerst in de nieuwe samenstelling gepresenteerd aan het thuispubliek.
In een oefenduel tegen Juliana’31 uit Malden werd het na een 0-0 ruststand uiteindelijk 1-1 op Sportpark Molenbroek.

Gemert en hoofdklasser Juliana’31 gaven elkaar weinig toe in de eerste helft waarin de kansen over en weer schaars waren.
Gemert en Juliana troffen beiden twee keer bijna doel.

Na rust werd er, zoals gebruikelijk in een voorbereidingswedstrijd, stevig doorgewisseld door beide trainers.
Aan het spelbeeld veranderde dit echter weinig want ook in de tweede helft ontliepen beide ploegen elkaar weinig.

De doelpunten vielen uiteindelijk in de laatste deel van de wedstrijd.
In de 72e minuut opende Juliana te score toen Bono Barten het antwoord schuldig moest blijven op een harde schuiver vanaf ‘randje 16’, 0-1.

Daar waar Gemert afgelopen zaterdag tegen Udi’19/CSU in de slotfase nog de gelijkmaker moest incasseren zat de ploeg van trainer Reinald Boeren in dit duel aan de goede kant van de score in de slotfase. Een paar minuten voor tijd bereikte Jeffrey Ket met een verre ingooi het hoofd van Stijn van den Broek en de spits uit Sint Anthonis tekende vervolgens hiermee voor de 1-1 eindstand.

Aanstaande zaterdag oefent Gemert weer op eigen veld en wel tegen eerstedivisionist Helmond Sport. Rondom dit duel gelden extra voorzorgsmaatregelen i.v.m. het Coronavirus.

Lees hierover meer op deze site!