Gemert en HSC’21 komen niet tot scoren

4 december 2022

Het duel tussen Gemert en HSC’21 is zondagmiddag, zoals dat zo mooi heet, geëindigd zoals het ook begon. Na 90 weinig enerverende minuten stond er een 0-0 stand op het scorebord. Omdat de gasten het wedstrijdbeeld grotendeels hadden bepaald, mocht Gemert zich het meest gelukkig prijzen met de puntendeling

Dat Gemert en HSC’21 niet in hun beste fase zitten werd zondagmiddag snel duidelijk op het koude sportpark Molenbroek. De hoogtepunten waren schaars in de eerste helft. In het eerste gedeelte had het iets makkelijker spelende HSC’21 het meeste balbezit maar heel veel deed de ploeg uit Haaksbergen er niet mee.

Pas in het tweede gedeelte van de eerste helft  liet Gemert wat meer haar tanden zien, wat in de 34e minuut resulteerde in de enige kans voor de zwartwitten  in de eerste helft. Na een goede actie van Safa Kizir schoot T-Shawn Illidge over.

Na rust kwam bij Gemert Geert Oerlemans in het veld voor Mike van Zutphen, maar dit leidde niet tot veel verbetering. De gasten uit Haaksbergen, die net als Gemert dringend aan een driepunter toe waren, namen het heft zelfs nog wat nadrukkelijker in handen.

Tot kansen leidde het vele balbezit echter niet voor HSC’21. De Gemert-defensie die de laatste weken wel wat steken had laten vallen stond in deze wedstrijd goed en gaf niks weg

Ook Gemert kon voorin geen potten breken. De zwartwitten kwamen in de tweede helft ondanks een aantal wissels tot niet een serieuze kans, zodat beide ploegen uiteindelijk een puntje overhielden aan dit weinig enerverende duel.

In de fase waarin Gemert al enige tijd zit is ieder punt echter welkom, de 0-0 werd na afloop dan ook zeker gekoesterd in het zwartwitte kamp.

Nog één duel rest de geplaagde ploeg van Reinald Boeren, voordat het aan de welverdiende winterstop kan beginnen. Aanstaande zondag sluit Gemert het jaar op eigen veld af met een duel tegen O.S.S.’20

Opstelling Gemert: Tielemans, Deben (Migchels), Brugmans, Meyssen, Jacobs, Lammers , Van Zutphen (Oerlemans), Waalkens (Barten), Kizir (Falkenstein), Kemper en Illidge (Michels).

Meer wedstrijdfoto’s van onze clubfotograaf Frans Brzoskowski in het album op deze site.