Gemert bekert thuis tegen MVC’19 uit Maasbree

18 november 2015

Gemert 1 speelt komende zondag in de derde ronde van de KNVB districtsbeker tegen MVC’19 uit Maasbree.

Gemert kwam in de poulefase verder ten koste van Nuenen, sv Meerssen en Rood Wit Groesbeek en werd in de tweede ronde vrijgeloot. In de derde ronde wacht nu het treffen met MVC’19, voor de zwartwitten een totaal onbekende opponent. MVC is een club met zo’n zevenhonderd leden. Het eerste elftal van de Noord-Limburgers acteert in de derde klasse C en bezet daarin een achtste plaats. Het is de klasse waarin ook de Helmondse clubs Oranje Zwart en Rood Wit’62 en het Deurnese SJVV uitkomen.

In de eerste ronde plaatste MVC”19 zich ten koste van Grashoek, HBSV en Kronenberg. Net als Gemert werd MVC in de tweede ronde vrijgeloot.

De wedstrijd op sportpark Molenbroek in Gemert begint zondag om 14.30 uur. De toegang is gratis.