Gemert bekert dinsdag al tegen Berghem Sport

16 december 2018

De bekerwedstrijd Berghem Sport-Gemert is verzet. De wedstrijd wordt al op dinsdagavond 18 december gespeeld. Aanvang is 20.15. uur. Onderstaand de voorbeschouwing

Omdat het duel tegen Baronie afgelopen zondag werd afgelast had Gemert onverwacht een vrij weekend. Voordat de selectie van de feestdagen en van de winterstop kan gaan genieten, staat voor de mannen van Reinald Boeren nog één duel op het programma.  Dinsdagavond Gemert in de vierde ronde van de districtsbeker in Berghem (gemeente Oss) tegen tweedeklasser Berghem Sport.

Berghem Sport is opgericht in 1939 en afkomstig uit Berghem een dorp aan de rand van Oss. Sinds 1994 behoort Berghem tot de gemeente Oss. De Ossenaren promoveerde afgelopen seizoen voor de tweede maal in haar historie naar de tweede klasse.

Tot nu toe speelt de ploeg van trainer Willem van den Burgt niet echt een rol van betekenis in de tweede klasse H. Berghem Sport, dat net als Gemert zondag haar laatste competitieduel van 2018 afgelast zag worden, sloot de eerste seizoenshelft met 14 punten uit 11 wedstrijden af op de 10e plaats.

Gemert is uiteraard favoriet op sportpark De Koppelsteeg in Berghem,maar het is wel zaak om met dezelfde instelling aan het duel te beginnen als een paar weken geleden in de derde ronde tegen Nulandia, toen het verschil al snel gemaakt werd.

Het duel op sportpark  De Koppelsteeg in  Berghem (Oss) begint dinsdag om 20.15 uur.

Graag tot dan!