Gemert 2 kampioen; zondag feest

15 mei 2023

Gemert 2 is zondag zonder zelf te spelen kampioen geworden en promoveert naar de reserve hoofdklasse! Komende zondag wordt het feestje gevierd na de uitwedstrijd tegen Heeswijk 2.

De zwartwitten leken komende zondag de titel te gaan binnenhalen, maar door de resultaten van concurrent Rhode 2 is de titel inmiddels al een zekerheidje. Rhode speelde zondag slechts met 1-1 gelijk tegen Heeswijk, waardoor de zwartwitten het kampioenschap niet meer kan ontgaan.

Dat zal het feestje er komende zondag niet minder om maken. De wedstrijd in Heeswijk begint om 12.00 uur. Rond 16 uur wordt het team naderhand verwacht op sportpark Molenbroek, waar dan de seizoensafsluiting voor senioren in volle gang is.

Iedereen is uitgenodigd om de kampioenen daar te komen feliciteren!

Fotobijschrift:

Ook in 2019 werd het team, toen nog als Gemert 3, met veelal dezelfde spelers kampioen.