Gelijkspel Gemert tegen Venray: 3-3

10 januari 2023

Gemert heeft in de tweede oefenwedstrijd op weg naar competitiehervatting gelijkgespeeld tegen sv Venray. Het duel met de vierdedivisionist eindigde dinsdagavond in 3-3.

Gemert speelt drie vriendschappelijke wedstrijden richting 22 januari; de uitwedstrijd tegen JOS/Watergraafsmeer. Zondag werd met 6-3 gewonnen van HVCH, dinsdagavond vielen dus opnieuw veel doelpunten.

Gemert kwam op voorsprong door een goal van Geert Oerlemans, die een voorzet van Niels Fleuren binnenkopte. Het werd 2-0 door een fraaie uithaal van Jasper Waalkens

Venray kwam meteen terug tot 2-1 doordat een afgeslagen bal de hoogte in ging en een beetje ongelukkig achter Stefan Tielemans in de touwen viel.

Dat was ook de ruststand.

In de tweede helft, waarin bij Gemert opnieuw de JO19-1-spelers Daan Braat en Niels Vijverstra werden gebracht, was Venray aanvankelijk een stuk doortastender. De Noord-Limburgers kwamen op 2-2 en even later zelfs op 2-3. Het slotakkoord was weer voor Gemert: Jasper Waalkens tekende voor zijn tweede van de avond en de 3-3.

Gemert speelt komende zondag opnieuw op eigen veld; dan is Volharding de opponent. Aanvang 12.00 uur.

GEMERT: Tielemans; Migchels (Deben), Meyssen, Jacobs, Fleuren, Habraken (Ben Rouba), Oerlemans (Vijverstra), Barten (Braat), Kizir (Kourouma), Kemper (Illidge), Waalkens.