In memoriam: Geert-Jan van de Kamp

24 augustus 2019

Tot onze grote schrik en droevenis heeft ons het bericht bereikt dat Geert-Jan van de Kamp donderdag is overleden bij een noodlottig fietsongeval in Limburg.

Geert-Jan was al vele jaren actief voor onze vereniging. Hij begon als trainer bij de Duvelkes en hielp daarna een jaar mee bij de Mini-F’jes. Ook bij de JO8-1 was hij bereid om de helpende hand te bieden. Dit seizoen zou hij ondersteuning bieden bij het JO9-1-team van de zwartwitten.

Geert-Jan nam de begeleiding van een team serieus, maar deed het met veel enthousiasme. We zullen hem erg missen. Geert-Jan werd 48 jaar.

De voetbalvereniging wenst directe nabestaanden, familie en vrienden erg veel sterkte bij het dragen van dit grote verlies.