Geen doelpunten bij O23-ASWH

5 november 2023
Gemert O23 heeft zaterdag gelijk gespeeld tegen ASWH. Er werd niet gescoord, 0-0.
ASWH zakte in de beginfase in, waardoor Gemert het initiatief kreeg opgedrongen. Het lukte echter niet om de hechte defensie van de opponent uiteen te rijten. Langzaam kwam ASWH wat meer uit de schulp. Het voetbal speelde zich vooral af op het middenveld, beide teams kregen het niet voor elkaar om in de eerste helft kansen te creëren.
In de tweede helft eenzelfde beeld. Gemert speelde veelal op de helft van de tegenstander, maar veel kansen leverde dat niet op. Tien minuten voor tijd brak ASWH uit, maar de goal werd afgekeurd vanwege buitenspel. Een paar minuten later had Gemert de ultieme kans op het openingsdoelpunt. Mitchell Rutjens kon de voorzet van Sem van Stiphout niet binnenwerken. waardoor de wedstrijd terecht eindigde in een 0-0.
Hiermee blijven de Gemertse beloften bovenin meedoen. Barendrecht en HBS staan op 20 punten. Westlandia op 18 punten en Gemert volgt met 17 punten. Het beloven nog 5 mooie wedstrijden te worden, te beginnen met de derby tegen UNA (uit).