Sportpark vv Gemert tot nader order gesloten

24 maart 2020

Zoals bekend heeft het kabinet gesloten tot een verbod om samenkomsten – ook van minder dan 100 personen  – tot 1 juni. De KNVB beraadt zich op de consequenties van deze aanscherping, onder meer voor het verdere verloop van de competities. Tot nader order blijft de accommodatie van vv Gemert op sportpark Molenbroek gesloten. Ook mag er niet vrij gevoetbald worden door groepjes jongeren op de velden van vv Gemert. Dit alles om de verspreiding van het coronavirus zoveel als mogelijk te beteugelen.

Eerder geplande activiteiten in de periode tot 1 juni worden tot nader order opgeschort. Zo is de extra algemene ledenvergadering van donderdag 16 april geannuleerd. Hetzelfde geldt voor de feestavond voor medewerkers en vrijwilligers, die gepland stond voor vrijdag 8 mei.

We hopen op het begrip van onze leden en supporters. We blijven de ontwikkelingen op de voet volgen. Indien de KNVB met nieuwe informatie komt, houden we u via deze site op de hoogte.

Bestuur vv Gemert