Woensdag controle fietsverlichting bij vv Gemert!

19 februari 2019

Woensdag 20 februari vindt op sportpark Molenbroek een speciale fietsverlichtingsactie plaats van Veilig Verkeer Nederland Afdeling Gemert-Bakel, in samenwerking met vv Gemert.

De controle wordt gehouden tussen 18.30 en 20.30 uur. Eerder werd de actie afgeblazen vanwege het slechte weer. Wij raden alle spelers die woensdagavond met de fiets naar de training komen aan om op tijd van huis te gaan, omdat de controles enige tijd in beslag kunnen nemen.

Voetbalvereniging Gemert hecht grote waarde aan een goede fietsverlichting voor haar jeugdleden, zeker in de winterse maanden. Veilig Verkeer Nederland zal controleren op verlichting en reflectie; voor- en achterlicht, rode reflector achterzijde fiets, reflectie op de banden of in de spaken en reflectie in de trappers.