Feestavond en fietstocht/bbq voor leden Supportersclub

22 april 2018

Supportersclub De Twaalfde Man is volop bezig met de organisatie van de jaarlijkse feestavond en de fietstocht/barbecue.

De feestavond wordt gehouden op vrijdag 18 mei vanaf 20.30 uur. De A-selectie zal daarbij aanwezig zijn. Ook wordt op deze avond afscheid genomen van de vertrekkende spelers en trainer en natuurlijk bekend gemaakt wie er Speler van het Jaar 2017-2018 is geworden!

De fietstocht en barbecue staat gepland voor zondag 15 juli. Vertrek is om 11.00 uur in de kantine, om 14.00 uur gevolgd door de bbq.

Alle leden van de supportersclub hebben inmiddels persoonlijk een uitnodiging en alle informatie over inschrijving en kosten ontvangen. Mochten er leden zijn die nog niets ontvangen hebben, graag contact opnemen met Rini van Schijndel via rinivanschijndel@hotmail.com of 06 57245277.

Bij voorbaat dank!