FC Robinstijn in de schijnwerper

17 december 2023

Rondom de wedstrijd Gemert – Groene Ster waren de schijnwerpers volop gericht op FC Robinstijn, de stichting die voetbalwensen vervult voor kinderen die om wat voor reden dan ook een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Zowel Gemert als Groene Ster is Vriendenclub van deze stichting.

Om 12.00 was er een voorwedstrijd tussen de O11-jeugd van de zwartwitten en de groenwitten. Daarna kwamen de jeugdspelers samen met de vaandelteams het veld op bij de line-up. Er was ook een collecte, waarvan de opbrengst volledig is bestemd voor het goede doel.

Wij danken alle mensen die hun medewerking hebben verleend in de organisatie en de toeschouwers die een bijdrage hebben geleverd aan de collecte.

In het foto-album op de site vind je foto’s van de voorwedstrijd door de jeugd van Gemert en Groene Ster.