Extra prijzen voor verkopers Grote Clubactie

4 november 2016

De kop is eraf!

De eerste volle boekjes zijn al binnen en daar zijn we erg blij mee! We willen verkopers, leiders en ouders dan ook nu al bedanken door een aantal extra prijzen beschikbaar te stellen voor onze verkopers.

Wat valt er te verdienen:

Voor elk verkocht lot krijg jij € 0,30, dus hoe meer loten je verkoopt hoe meer je kunt verdienen. Toch een mooie aanvulling op je zakgeld !

Wat valt er te winnen:

–         De beste lotenverkoper uit een O11-team wordt pupil van de wedstrijd* bij Gemert 1

–         De 3 beste lotenverkopers O13- en O11-team (exclusief de pupil van de wedstrijd) mogen met de spelersbus van Gemert 1 mee naar een uitwedstrijd.

–         Het O13- en O11-team dat de meeste loten verkoopt ontvangt inloopshirts voor het gehele team, inclusief trainer en leider.

–         Het O13-team met de meeste verkopers mag penaltyschieten in de pauze van een thuiswedstrijd van Gemert 1

* met uitzondering van diegene die al pupil van de wedstrijd zijn geweest

Extra prijzen:

–         Onder de verkopers die 10 t/m 20 loten hebben verkocht, worden  6 x 2 consumptiebonnen verloot.

–         Onder de verkopers vanaf 20 verkochte loten worden 5 x 5 consumptiebonnen verloot**

–         Bidons voor het gehele team O13 en O11 op basis van loting.

–         Iedereen die meer dan 20 loten heeft verkocht, krijgt gratis toegangskaart voor Duinrell, Bobbejaanland, dagje Schiphol of 65% korting uit de Masita Shop.

** muv pupil van de wedstrijd en 3 beste lotenverkopers.

Graag volle boekjes zo snel mogelijk maar uiterlijk 17 november  inleveren bij het secretariaat voor de verdere verwerking. Daar zijn dan ook weer nieuwe boekjes verkrijgbaar.