Extra bericht rond Grote Club Actie 2020

5 oktober 2020

Hierbij een extra mededeling voor onze loten verkopende jeugdleden;

Sinds dit jaar bieden de verkoopboekjes de mogelijkheid om een lot te kopen via een QR-code. Na kleine opstartproblemen is het nu wel mogelijk om deze te gebruiken. Vermeld bij het gebruik wel duidelijk naam en teamnaam!

De beproefde procedure blijft verder in tact:

• Boekjes verkrijgbaar bij de leiders
  • Extra boekjes verkrijgbaar bij terreinmeesters of secretariaat
  • Zorg dat de koper zijn/haar (bank)gegevens volledig en leesbaar invult
  • Plaats als verkoper je naam en teamnummer goed leesbaar op de voorkant
  • Inleveren van de boekjes op het secretariaat of in de brievenbus bij de ingang van het secretariaat. Dit is mogelijk tot uiterlijk 5 december 2020.

Maar altijd geldt: de veiligheid staat voorop, zoals te lezen was in de eerdere mededeling vanuit het bestuur.

Als laatste verzoeken we iedereen die de club een warm hart toedraagt om deze actie te ondersteunen op de meest eenvoudige en veilige manier d.m.v. het digitaal aankopen van een of meerdere loten https://clubactie.nl/lot/voetbalvereniging-gemert/300555

Alvast bedankt,

Bestuur vv Gemert