Erelid Gerrit van de Laar en 28 jubilarissen gehuldigd!

14 mei 2022

Voetbalvereniging Gemert heeft vrijdagavond liefst 29 échte clubmensen gehuldigd. Gerrit van de Laar kreeg een lintje opgespeld dat hoort bij het erelidmaatschap van de vereniging. Achtentwintig jubilarissen werden in de bloemetjes gezet vanwege een jarenlange trouw aan de zwartwitten: 25, 40, 50, 60, 65 of liefst 70 jaar.

De voordracht van het bestuur om Gerrit van de Laar te benoemen tot erelid werd al in de jaarvergadering van 2020 unaniem gesteund door de leden. Door corona moest de Nieuwjaarsreceptie twee jaar op rij worden afgelast, dus was de huldiging van Gerrit telkens uitgesteld.

Maar vrijdagavond was het toch zover. In een gezellig drukke kantine kreeg Gerrit de oorkonde die hoort bij het erelidmaatschap en een speldje op de colbert. Hij werd door voorzitter Carlo Hazenveld uitvoerig bedankt voor al zijn verdiensten voor de club. En dat zijn er veel, in tal van hoedanigheden. Vele jaren lang was Gerrit bijvoorbeeld de vaste grensrechter – tegenwoordig assistent-scheidsrechter genoemd – van het eerste elftal. Toen de ploeg naar de hoofdklasse promoveerde, werden voortaan neutrale, door de KNVB aangewezen grensrechters aangesteld. Gerrit werd vervolgens materiaalman van de hoofdmacht en dat is hij tot op de dag van vandaag.

Vervolgens werden 28 jubilarissen naar voren geroepen, waaronder echte clubiconen als Noud Snijders, Tonnie Beekmans, Anthony Geurts en hoofdsponsor Jos Maas. Hieronder de foto’s van een mooie avond, met al die rasechte GVV’ers bij elkaar. Bedankt allemaal voor jullie aanwezigheid.  Veel meer foto’s van onze hoffotograaf Frans Brzoskowski in het album op deze site.

25 JAAR:

Boven, vlnr: Carel Verhofstad, Christian Raijmakers, Leo van Roij, Mieke Peeters, Huub van de Wijdeven, Frits Nieuwenhuijse, Angeline Nieuwenhuijse.

Onder, vlnr: Bram van Houtert, Jelle Roosjen, Ton Brzoskowski, Frank van de Broek, Eric Peeters.

40 jaar:

vlnr: Jorg van Wetten, Marcel van de Tillaart, Stefan Baggermans, Tonnie Beekmans, Anthony Geurts, Erwin van Bree.

50 jaar:

Theo Biemans en Jos Maas

60 EN 65 JAAR:

vlnr: Tonnie Schoonings, Johnny Smits, Cees van Extel, Noud Snijders en Harrie van de Velden.

70 JAAR:

vlnr: Leo van de Spek, Peter Smits, Bèr Vogels.