Eon Herman verlengt bij vv Gemert

19 april 2023

De Technische Commissie heeft een akkoord bereikt met Eon Herman. De snelle aanvaller speelt ook volgend seizoen in het zwartwit.

Eon ‘Jontje’ Herman streek afgelopen winter neer op sportpark Molenbroek. Hij kwam tussentijds over van tweededivisionist Kozakken Boys. Club en speler zijn dik tevreden over de samenwerking en hebben de verbintenis deze week verlengd.

Met Eon Herman komt de selectie nu op twintig man.

De selectie voor seizoen ’23-’24:  Stefan Tielemans, Romeo Okonkwo, Koen van den Tillaart, Brent Achten, Wout Barten,  Hazem Ben Rouba, Matt Bolhuis, Erwin van den Broek, Kees Brugmans, Fabrizio Deben, Noël van Gerven, Eon Herman, T-Shawn Illidge, Bram Jacobs, Ralf Kemper, Safa Kizir, Yentl Meyssen, Job Michels,  Jorn Migchels, Mike van Zutphen.