Enthousiast geworden door EK? vv Gemert ontvangt je met open armen

9 augustus 2017

Geniet je nog na van het prachtige EK voetbal voor vrouwen? Nederland is trots op de geweldige prestatie van Oranje, dat in een wervelend toernooi de Europese titel opeiste. Als je als meisje enthousiast bent geworden en zelf ook wil gaan voetballen, dan ontvangt voetbalvereniging Gemert je met open armen!

Het is een uitgesproken ambitie van vv Gemert om meer meisjes en vrouwen te verwelkomen als lid en het meisjes- en vrouwenvoetbal zo gestaag op een hoger plan te tillen. Het voetbal voor vrouwen wint al vele jaren aan populariteit en heeft door het EK nog eens een enorme boost gekregen. Voetbalvereniging Gemert sluit daar graag bij aan.

Een van de activiteiten die op de rol staan, is dat de vrouwenselectie van PSV binnenkort een clinic komt geven op ons sportpark Molenbroek. Dag en tijd zijn nog nu niet bekend, maar houd deze site in de gaten voor de actuele info!

Heb je zin om kennis te maken met voetbal bij vv Gemert? Wil je graag lid worden en elke week trainen en wedstrijden spelen? Stuur voor meer info een mailtje naar Koos Sterken coördinator vrouwen- en meisjesvoetbal van vv Gemert:  koos.sterken66@gmail.com