Duel met Dongen afgelast door blessure grensrechter

Selectie 2021/2022
26 mei 2022

De wedstrijd tegen Dongen is donderdagmiddag op het laatste moment afgelast. Een van de twee grensrechters raakte tijdens de warming-up geblesseerd. De KNVB slaagde er niet meer in op tijdig een vervanger te vinden en op het sportpark te krijgen.

Zo gingen beide teams na de warming up de kleedkamer in voor de laatste voorbereidingen, toen er onverwachts een kink in de kabel kwam. Voor de teams en zeker ook de vele meegereisde supporters van Gemert was dat een forse tegenvaller.

De wedstrijd wordt komende week ingehaald, op donderdagavond 2 juni om 19.30 uur.

Alle focus van de zwartwitten gaat nu op komende zondag, de kraker op eigen veld tegen OFC, de huidige koploper in de derde divisie B en al maanden de belangrijkste concurrent van Gemert in de titelrace.

Het is een rechtstreeks duel om de eerste plaats; wie pakt pole position voor het kampioenschap dat nu binnen anderhalve week is beslist?