Drie winterkampioenen bij vv Gemert!

16 december 2019

Voetbalvereniging Gemert heeft in de voorbije twee weekeinden liefst drie winterkampioenschappen mogen verwelkomen. Gemert JO13-3, JO13-4 en JO15-2 zijn met de titel aan de haal gegaan. Proficiat aan alle spelers en trainers!

JO13-4 werd afgelopen weekend zonder zelf te spelen kampioen. Het team van Raymond Lemmens, Stan van Bree en Wesley Cruijsen moest eigenlijk tegen MVC in De Mortel maar dat duel ging door de slechte gesteldheid van het veld niet door. Maar de voorsprong van de zwartwitten was groot genoeg. Het team behaalde 24 punten uit acht wedstrijden, inderdaad: het volle pond. Het doelsaldo spreekt ook boekdelen: 80 voor en 3 tegen!

Gefeliciteerd Stijn, Djustin, Tycho, Sem,  Cris, Desh, Merlijn, Dylano, Nick, Glenn, Merel, Riley, Leandro, Johannes, Job, Chris, Jorg, Silas! Dank aan de shirtsponsor: Raaijmakers Tegels en Sanitair uit Gemert.

JO13-3 mocht een weekje eerder al een feestje bouwen.
Hierbij een kort verslag van de trainer: Na een goede voorbereiding met een toernooioverwinning bij SJVV Deurne, leek een mooi seizoen in het vooruitzicht. Dat de JO13-3 zich bovenin de eindstand ging melden, bleek wel na de eerste overwinningen op Vitesse ’08, Oostrum, Siol en Montagnards. Met Heijen leek de eerste concurrent langs te komen. Het resulteerde in een wedstrijd waarin het team wel domineerde, maar niet verder kwam dan een 2-2 gelijk spel. Dit betekende dat er tot en met de laatste speeldag gestreden moest worden voor het kampioenschap. In de aanloop naar die wedstrijd speelde spanning een grote rol, maar na het eerste fluitsignaal hielden de spelers het hoofd koel en wonnen overtuigend de titel in de 2e klasse. Daarna kon het feesten in de kantine beginnen!
Dank aan ouders, trainers Rowan, Joep en Mark, keeperstrainer Maik, sponsor Van Lankveld Grond- Weg en Waterbouw en iedereen die zich met veel enthousiasme heeft ingezet voor dit nu al onvergetelijk seizoen!
Ook JO15-2 behaalde vorige week al de dikverdiende titel. De ploeg van de trainers Leon van Dooren, Pim Adriaans en Ronald Donkers pakte 28 punten uit tien wedstrijden en bleef daarmee Stiphout Vooruit voor. De tricolores uit Stiphout eindigden op één punt. In de cruciale laatste wedstrijd werd sv Someren in Someren met 1-3 geklopt door de zwartwitten.
Een dikke proficiat voor het hele team: Daan, Giel, Sebastian, Niek, Dorrus, Teun, Marcel, Angelo, Zeth, Jip, Sil, Daan, Senn, Mees, Luke en Cas.
Dank ook aan de shirtsponsor: Koks Podopraktijk Gemert.