Dennis Dekkers nieuwe trainer vv Gemert

28 december 2015

Voetbalvereniging Gemert heeft in Dennis Dekkers een nieuwe trainer aangetrokken voor het volgende seizoen. De 42-jarige Vlijmenaar tekende maandagavond een contract voor één jaar, zoals bij Gemert te doen gebruikelijk, waarbij beide partijen nadrukkelijk de intentie hebben uitgesproken om er een langjarige samenwerking van te maken.

Dennis Dekkers begon als jeugdtrainer bij Vlijmense Boys, waar hij vijftien jaar in het eerste elftal speelde, en vv Haarsteeg. Daarna werd hij jeugdtrainer bij OJC, de club in Rosmalen waar hij inmiddels tien jaar in dienst is. Hij had de leiding over de A1 en het tweede elftal, werd assistent-coach van het eerste elftal en nam het zes jaar geleden over als hoofdtrainer. Met het vaandelteam boekte hij aansprekende successen, zoals de promotie naar de topklasse in 2014.

Dekkers beschikt derhalve over bewezen trainerskwaliteiten. Zijn voetbalvisie sluit goed aan bij die van vv Gemert, dat probeert met zoveel mogelijk spelers uit de eigen opleiding zo hoog mogelijk te spelen en om die reden groot belang hecht aan de eigen jeugd.

De Vlijmenaar was voor de Technische Commissie van vv Gemert de eerste kandidaat voor de opvolging van Bert Ruijsch, die aan het einde van het seizoen na zes jaar trainerschap op sportpark Molenbroek afscheid neemt. Het bestuur steunt het voorstel ten volle en heeft veel vertrouwen in een prettige, succesvolle relatie met Dennis Dekkers.

Dennis Dekkers-101

Foto’s Frans Brzoskowski