Dekkers: Gemert was een van droomclubs

28 december 2015

De onderhandelingen tussen Gemert en Dennis Dekkers hebben niet lang geduurd. ,,Twee gesprekken binnen anderhalve week”, vertelt de nieuwe trainer van vv Gemert. ,,Als het van twee kanten goed voelt, hoeft het niet lang te duren.”

Dekkers was eerste kandidaat bij vv Gemert. ,,Daar ben ik blij mee en trots op”, zegt de coach. ,,Ik ken Gemert vanuit de wedstrijden met OJC. Voor ons was het altijd een bonus als we iets konden pakken tegen Gemert. Dat is twee keer gelukt, een keer in het seizoen dat Gemert kampioen werd onder Anton Janssen, een keer in het jaar dat we zelf kampioen werden in de hoofdklasse. De wedstrijden maakten altijd een bepaalde indruk; het voetbal leeft hier enorm, altijd met veel publiek. Ik moet zeggen: Gemert stond altijd wel op het lijstje met droomclubs waar ik graag nog eens aan de slag zou willen. Ik kijk ernaar uit om straks bij deze club te beginnen.”