Coen Brouwers verlaat Gemert alsnog

12 juni 2018

Slecht nieuws van het spelersfront. Coen Brouwers heeft alsnog besloten om de zwartwitten te verlaten. De middenvelder is op het scheiden van de markt ingegaan op een aanbieding van tweededivisionist FC Lienden en sluit met ingang van het nieuwe seizoen aan bij de club uit het Betuwedorp.

De Technische Commissie is zeer onaangenaam verrast door het vertrek van de jonge Lieshoutenaar, die eerder een akkoord tekende voor verlenging. ,,Om dit een paar dagen voor het sluiten van de overschrijvingstermijn (15 juni) te horen, is natuurlijk niet prettig”, stelt Anthony Geurts namens de Technische Commissie. ,,Dat beperkt qua tijd onze mogelijkheden om te anticiperen, maar we zijn er inmiddels volop mee bezig.”

Brouwers kwam in de zomer van 2015 van de opleiding van Brabant United (FC Den Bosch en RKC) naar sportpark Molenbroek en ontwikkelde zich met name in het voorbije seizoen tot vaste waarde in de Gemertse equipe.