Bourgondisch Voetbal Toernooi zoekt vrijwilligers!

15 maart 2022

Van 24 tot en met 26 juni vindt het Bourgondisch Voetbal Toernooi weer plaats op de accommodatie van vv Gemert. Nadat het toernooi de afgelopen 2 jaar vanwege corona geannuleerd moest worden, is de organisatie inmiddels weer in volle gang.

Circa 650 dames en heren strijden eind juni weer om de felbegeerde Bourgondische mand. Het BVT is een mooie combinatie van voetbal en feesten. Gezelligheid gegarandeerd!

Om dit alles in goede banen te leiden, zijn er veel helpende handjes nodig. Daarom zoekt de organisatie nog vrijwilligers die het leuk vinden om samen een aantal uurtjes de handen uit de mouwen te steken. De taken zijn heel divers. Er is nog ruimte voor mensen die bijvoorbeeld willen helpen bij het ontbijt en het diner. Ook scheidsrechters, barpersoneel, frietbakkers en tentenbouwers zijn welkom.

Wie helpt ons mee om deze editie wederom tot weer groot succes te maken?

Bij vragen of interesse kan contact worden opgenomen met Ilona Overdijk via vrijwilligersbvt@vvgemert.nl