Bestuur en Teamleiders aan de slag met onderhoud sportpark

5 juli 2016

Het was geen alledaags gezicht, afgelopen zaterdag op sportpark Molenbroek. Algemeen bestuur en teamleiders van vv Gemert waren de hele ochtend in touw met het onderhoud op en rond de velden. Met behulp van een aantal vaste leden van de onderhoudsploeg van vv Gemert werden de heggen gesnoeid, werd het zwerfafval dat resteerde na het Bourgondisch Voetbaltoernooi opgeruimd, werden de doelpalen schoongemaakt, werd er geschoffeld en geharkt.

Natuurlijk was er een bijzondere reden. In het kader van de grote veiling van het ‘Gimmert goes Alpe d’HuZes’-team brachten bestuur en teamleiders van vv Gemert een dienst in: een halve dag met z’n allen de handen uit de mouwen steken. De dienst werd ‘gekocht’ door Rob de Vries van Albert Heijn Gemert, die het vv Gemert-gezelschap aan het werk stelde op het sportpark.

En zo geschiedde afgelopen zaterdag. Na een korte inleiding van Rob en een kop koffie gingen de bestuursleden en teamleiders, vrijwilligers en Rob de Vries zelf aan het werk. Het weer was goed, dus onder het zonnetje werden de nodige meters gemaakt.

Hieronder een aantal foto’s, met dank aan Tonny Verbrugge.

_MG_6591 _MG_6594 _MG_6598 _MG_6600 _MG_6602 _MG_6605 _MG_6608 _MG_6609 _MG_6614 _MG_6616 _MG_6619 _MG_6621_MG_6610