Beste zwartwitters…..

29 september 2018

De bekerwedstrijd Gemert-Feyenoord van donderdagavond zal ons nog lang bijblijven. Wat is het een fantastische happening geworden! Je hoopt er vooraf op en het is uitgekomen; een avond waar we als voetbalvereniging in alle geledingen ontzettend trots op mogen zijn.

Via dit bericht willen we als bestuur van vv Gemert iedereen die een steentje heeft bijgedragen hartelijk bedanken. De supporters, de selectie, onze sponsoren en niet in de laatste plaats onze talrijke vrijwilligers. We hebben op vele zwartwitters een beroep gedaan in de voorbereidingen en rondom de wedstrijd in Helmond. Zelden of nooit vergeefs. Opnieuw hebben jullie aangetoond waartoe vv Gemert allemaal in staat is.

Alleen door jullie inzet en betrokkenheid kunnen we nu terugkijken op een historische avond voor vv Gemert. Daarom namens het bestuur nogmaals: hartelijk dank!

Een speciaal woord van dank gaat uit naar vier bedrijven, trouwe sponsoren van vv Gemert, die alle busreizen tussen Gemert en Helmond mede mogelijk hebben gemaakt: Oliehandel Jos Maas, Bouwbedrijf A. van Schijndel, A. van Schijndel Beheer en Albert Heijn Gemert.

Bestuur vv Gemert