Achtergrondinfo over nieuwe teamindelingen

15 mei 2021

Beste jeugdleden/ouders/trainers/leiders,

Afgelopen weken zijn onze coördinatoren druk bezig geweest met het maken van de indelingen voor het nieuwe seizoen. Op zondag 16-5-2021 zijn deze nieuwe indelingen voor het seizoen ’21-’22 op de site geplaatst; zie onder kopje jeugd. In verband met de coronapandemie hebben we het beoordelen van alle spelers en speelsters op een iets aangepaste manier moeten invullen.

Hoe zijn deze indelingen tot stand gekomen?

• Evaluatieformulieren ingevuld door de trainers/leiders en gedeeld met de Hoofd Jeugd Opleiding (HJO).
  • Waarnemingen door HJO, (technisch) coördinatoren en selectietrainers (interne scouting) bij interne wedstrijden en trainingen.
  • U kunt voor vragen en/of opmerkingen reageren, uitsluitend per mail, uiterlijk tot en met vrijdag 21 mei naar jeugdzaken@vvgemert.nl
  • Op appjes en/of telefoontjes zal niet worden gereageerd.

In de week tussen 25 en 28 mei krijgt u dan een reactie op de vragen en/of opmerkingen.

Met sportieve groet,

Team jeugdzaken vv Gemert