Benefietwedstrijd met oud-Helmond Sport

12 december 2023

Op verzoek van het Carolus Borromeus College delen we het volgende:

Het Carolus Borromeus College te Helmond houdt in de week van 17 tot en met 22 december de 3e editie van het Glazenhuis. De goede doelen zijn dit jaar weer:

• KIKA
  • Spieren voor Spieren
  • Smile per Mile

Een van de activiteiten zal een benefietwedstrijd zijn Oud Helmond Sport- Carolus Borromeus.

De wedstrijd zal plaatsvinden op dinsdag 19 december, aanvang 19.30 uur in het stadion van Helmond Sport.

Het team Oud Helmond Sport zal spelen tegen een team docenten/leerlingen van het Carolus Borromeus College.

Een kaartje zal 5 euro kosten inclusief een drankje na afloop van de wedstrijd in het supporters café. Met een kaartje maak je kans op 1 van de gesigneerde shirts of 2 vrijkaartjes. Na afloop van de wedstrijd zullen ook de prijswinnaars bekend gemaakt worden in het supporterscafé. Een kaartje kan ter plaatse gekocht worden of vooraf via: www.carolus.nl/glazenhuis .

Alle opbrengsten gaan naar de goede doelen. Bij het kopen van 10 tickets tegelijk wordt 1 vrijkaartje beschikbaar gesteld. Een unieke kans om naar het stadion te komen, mooie prijzen te winnen en een handtekening te scoren van oud-spelers of een keer aanwezig te zijn in het supporterscafé.